آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging - اورجينال

1970-01-01T03:30:00+03:30
:
شمارش
آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging - اورجينال

آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging - اورجينال

دسته نرم افزار آموزشي زيردسته هنري

آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging

شما در حال مشاهده بخش فروشگاه اينترنتي سايت هستيد ما در اين سايت محصولات مفيد آموزشي و كاربردي را هم به شما ارائه مي كنيم . ما بهترين محصولات را براي رضايت شما گرد آورده ايم

در اين بخش محصول آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging ارائه شده است

جهت سفارش آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging بعد از مطالعه كامل توضيحات اين كالا ، لطفا فرم سفارش كالا را كه در انتهاي توضيحات درج شده پر كنيد. ارسال به صورت پستي خواهد بود و با پست سفارسي ارسال مي شود و حدود 2 الي 4 طول مي كشد تا كالا را دريافت كنيد. هزينه كالا را موقع تحويل به مامور پست پرداخت كنيد. لذا موقع سفارش نياز به پرداخت هيچ مبلغي نيست .

اگر هم سوالي يا نظري در مورد آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging داريد مي توانيد در انتهاي فرم سفارش و در قسمت پيغام درج كنيد

يك نكته : آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging داراي گارانتي مرجوعي و گارانتي تعويض رايگان است كه در فاكتور ارسالي نيز اين مورد درج شده است

به پاس احترام و اطمينان دادن به خريداران محترم ، اين كالا داراي 15 روز گارانتي رضايت مشتري مي باشد و در صورت عدم رضايت شما ، كالا تعويض يا كل وجه پرداختي به شما عودت داده خواهد شد.

توضيحات آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging به شرح زير است



آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging - اوريجينال

همان طور كه مي دانيد در گرافيك سه بعدي مدل ها به خصوص مدل هاي جانداران همچون انسان ها و ديگر موجودات زنده از دو بخش پوسته و اسكلت بندي تشكيل شده است و بخش اسكلت تشكيل شده است .
براي مديريت حركت و متحرك سازي پوسته و اسكلت بر روي آن ها Bone هايي ايجاد مي كنيم به فرايند ساخت و كاركردن با اين Bone ها Rigging گفته مي شود .







در اين مجموعه آموزش Rigging را در تري دي مكس خواهيد آموخت . اين مجموعه آموزش مالتي مديا محصول موسسه آموزشي Digital Tutors مي باشد كه به مدت زمان 4 ساعت و 3 دقيقه و در قالب 2 حلقه CD ارائه مي گردد .

در ادامه با برخي از سرفصل هاي درسي اين مجموعه آموزش آشنا مي شويم :
آشنايي با پروسه Rigging در نرم افزار 3Ds Max در يك نگاه
آموزش نامگذاري مناسب Convention ها و تاثيرات مثبت آن در هنگام Rigging در تري دي مكس
آموزش يكي از اساسي ترين تكنيك هاي Rigging در مكس : آموزش لينك دادن Object ها به يكديگر و ساخت ساختار فرزند / والدي در اشيا
آموزش ساخت مهره ها يا همان Bone ها در اصطلاح فني ( شيي كه به ما قابليت كنترل اسكلت شي در نرم افزار مكس را مي دهد )
آموزش ويرايش مهره ها در نرم افزار تري دي مكس
آموزش كاركردن با ابزار Bone Fin Adjustment در نرم افزار 3Ds Max
آموزش به اجرا در آوردن تركيب حركتي معكوس در نرم افزار Max (Inverse Kinematic ) بوسيله IK Solver
آموزش Rigging بوسيله Spline IK Solver در مكس
آموزش ساخت مهره ها ( Bones ) براي پا و اتصال يك IK Solver به آن ها
آموزش ساخت Control Object به منظور كنترل ساده تر Object ها در نرم افزار تري دي مكس
آموزش ساخت و تنظيم شي كنترل در پا
آموزش كاركردن با محدود كننده هاي مكان و جهت در نرم افزار 3Ds Max
آموزش طراحي دقيق حركات و شكل قرار گرفتن چشم ها در هنگام نگاه كردن و يا دنبال كردن جسمي بوسيله امكانات بي نظير Rigging در نرم افزار 3Ds Max
آموزش استفاده از امكان Link Constraint نرم افزار 3Ds Max
آموزش Rigging بوسيله گروه ها در نرم افزار Max ( به بيان ساده تر در اين درس تركيب مهره هاي )
آموزش سفارشي سازي محيط نرم افزار 3Ds Max
آموزش استفاده از Wiring به منظور كنترل نمودن مقادير پارامترها در نرم افزار 3Ds Max
آموزش كار كردن با Expression ها در 3Ds Max
آموزش آموزش انتخاب يك چينش Axis مناسب براي كنترل كردن Object ها در نرم افزار تري دي مكس
آموزش استفاده از لايه ها به منظور سازمان دهي به محيط كار نرم افزار مكس
آموزش استفاده از Skin Modifier در نرم افزار Max
آموزش ويرايش Mesh-Bone Deformation بوسيله كاربرد Weight Table
آموزش كپي برداري آينه اي از تنظيمات Rigging در تري دي مكس ( به عنوان مثال كپي برداري از تنظيمات Rigging پاي چپ و اعمال آن بر روي پاي راست )
آموزش Import / Export كردن Envelope ها در تري دي مكس
آموزش اصلاح Deformation ها در 3Ds Max بوسيله Bulge Angle Deformer
مروري بر Skin Morph Modifier نرم افزار مكس
آموزش طراحي حركات لب و دهان در نرم افزار مكس
آموزش استفاده از Wrap Skin Modifier

مشخصات اين مجموعه :

اوريجينال
زبان آموزش ها انگليسي روان و ساده
داراي آموزش هاي مالتي مديا و دسته بندي شده
ارائه شده بر روي 2 حلقه CD به همراه تمام فايل هايي كه مدرس در آموزش مي سازد و يا از آن ها استفاده مي كند .
به مدت زمان 4 ساعت و 3 دقيقه !
محصول موسسه آموزشي Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام يك پروژه

978-600-90718-8-3

فروشنده: نوين تحصيل

قيمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خريد: براي خريد آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging - اورجينال، پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


خريد آموزش ساخت اسكلت بندي شخصيت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging - اورجينال


براي ديدن ساير محصولات اين فروشنده اينجا كليك كنيد.


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبر روز است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب Blogroz.ir
× بستن تبلیغات